niedziela, 16 października 2016

Memories from holiday

Wakacje już dawno za nami, ale w związku z moją dłuższą nieobecnością nie dodałem nic związanego z tym okresem. Pomyślałem, że wspominać można w każdej chwili, więc czemu nie dodać takiego posta, w którym opiszę podsumowanie wakacji.
W tym roku zdałem maturę, czyli nadeszły dla mnie najdłuższe wakacje w okresie szkoły, czyli 5 miesięcy siedzenia w domu. Mimo to, że miałem dużo wolego czasu to i tak za wiele z tego nie skorzystałem, tym razem postawiłem w większości na odpoczynek. Oczywiście były jakieś mniejsze wyjazdy, czy coś w tym stylu, ale dopiero pod koniec sierpnia wybrałem się na kilkudniowy wyjazd do Zakopanego ze znajomymi. Pogoda nam bardzo pasowała, ciągle świeciło słońce, pomimo gorszej pogody w całym kraju, więc byliśmy bardzo zadowoleni. Tylko jeden dzień okazał się deszczowym, ale mimo to nie mogliśmy siedzieć w domku, tylko poszliśmy dalej zwiedzać. Ogólnie jak na pierwszy wyjazd w to miejsce ze znajomymi, pomyśleliśmy o zwiedzeniu klasycznych miejsc, czyli Krupówek, Gubałówki, Butorowego Wierchu i oczywiście Morskie Oko. Każdy dzień okazał się męczący, ale zadowolenie na końcu każdego dnia było świetnym uczuciem i dzięki temu wróciliśmy do domu z pozytywnym nastawieniem na kolejny wyjazd, być może ferie zimowe. Nie przedłużając pokaże Wam trochę zdjęć jakie zrobiłem podczas wyjazdu. Być może w te wakacje ktoś też był w Zakopanem? Jak coś to piszcie :)

12 komentarzy:

  1. Byłam w Zakopanem, ale bardzo dawno temu. :) Również miałam tak długie wakacje, ale nigdzie nie wyjeżdżałam. Zdarzały się tylko jednodniowe wypady. :) Piękne widoki! ;)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!
    W Zakopanem nigdy nie byłam, ale twoje fotografie chyba mnie przekonały do takiej wycieczki :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    helloimbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, niektóre wręcz magiczne. Nigdy nie byłam w Zakopanem, marzy mi się taki wyjazd!! :)

    U mnie fajny konkurs - do wygrania plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również byłam kiedyś w Zakopanem i powróciłabym z chęcią jeszcze raz. Piękne miejsce.
    Zdjęcia super :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wspaniałe! Czekam na następny post:)

    Zapraszam: http://lawiniapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mnie dawno tam nie było. Obserwuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dosyć blisko do Zakopanego także nie mogło mnie tam zabraknąć w te wakacje.
    Jest tam tak pięknie.
    Świetne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia! Uwielbiam zakopane!

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Zakopane! Mieszkam niedaleko i jestem tam kilka razy w roku ;3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :) !!

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D